Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma "status wysłane", a od dłuższego czasu nie dostarczono mi przesyłki?
Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji.
Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc pod numer naszej infolinii +48 67 261 39 00. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.
Co mam zrobić, jeśli mam już konto w paksol.com.pl, ale nie mogę się zalogować?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.
W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się dzwoniąc pod numer naszej infolinii +48 67 261 39 00. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@paksol.com.pll lub skorzystać z formularza kontaktowego. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?
Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-17.00.
Czy towar mogę odebrać osobiście?
Oczywiście istnieje możliwość odbioru osobistego. Prowadzimy również sprzedaż stacjonarną.
W jakim czasie zostanie doręczona przesyłka?
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego opłaceniu. Nie ma możliwości wycofania opłaconego zamówienia. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową na adres: sklep@paksol.com.pl. Jeśli paczka nie została jeszcze przygotowana, informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki
Jakie są dostępne formy dostawy?
Dostawę zamawianych produktów świadczy Poczta Polska S.A.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z polskim prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.