Pytania i Odpowiedzi

Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma "status wysłane", a od dłuższego czasu nie dostarczono mi przesyłki?

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji.

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?

Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc pod numer naszej infolinii +48 67 261 39 00. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

Co mam zrobić, jeśli mam już konto w paksol.com.pl, ale nie mogę się zalogować?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się dzwoniąc pod numer naszej infolinii +48 67 261 39 00. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@paksol.com.pll lub skorzystać z formularza kontaktowego. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?

Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-17.00.

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Oczywiście istnieje możliwość odbioru osobistego. Prowadzimy również sprzedaż stacjonarną.

W jakim czasie zostanie doręczona przesyłka?

Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego opłaceniu. Nie ma możliwości wycofania opłaconego zamówienia. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową na adres: sklep@paksol.com.pl. Jeśli paczka nie została jeszcze przygotowana, informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki

Jakie są dostępne formy dostawy?

Dostawę zamawianych produktów świadczy Poczta Polska S.A.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z polskim prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl